Wizytówki, które podbijają serca klientów

Wizytówka to głównie prostokącik kartonu, który ma zachwycić potencjalnych klientów, niestety dość często szablon wizytówki powtarza się, przez co potencjalni klienci wyrzucają je do kosza albo zapominają o niej. Jak się wyróżnić, żeby zrobić wrażenie na osobie?

Niektóre restauracje chcą się wyróżnić, więc szukają nietypowych pomysłów, np. dane restauracji wypisane/wytłoczone na korkach od wina. Dla trenerów personalnych dobrą wizytówką są dane wypisane na gumie do rozciągania między palcami. Taka guma ćwiczy ręce jak i klient zapamiętuje taką wizytówkę na dłużej. Dla trenera do przetrwania odpowiednia będzie wizytówka zrobiona z suszonego mięsa i dane wypisane barwnikiem spożywczym. Producent sera może mieć za wizytówkę tarkę do sera.   

Dzisiejsza wizytówka powinna być oryginalna i pomysłowa, a jednocześnie klasyczna i wytrzymała. Często logo firmy jest pozłacana ze względu na kolor złota, który kojarzy się z bogactwem i prestiżem. Niektóre wizytówki tworzy się z metalu, drewna, betonu, mięsa, herbatników czy nawet z materiału.