W kraju i poza granicami liczy się pozycja i wyniki.

Stacjonarne sklepy oraz firmy z pewnością jeszcze przez długi lata będą elementem każdego miast. Tymczasem dosłownie tuż obok stacjonarnych punktów, powstają te, które zostały stworzone w Internecie. Co prawda nie mają typowych fundamentów, jednak i zero-jedynkowy zapis ma równie silną pozycję, która pozwala im na docieranie do różnych klientów i to nie tylko z danego miasta i okolicy. Dla bardziej ambitnych, dosłownie w zasiągu ręki jest cały kraj a nawet i świat. Jeżeli jednak już działać z rozmachem, to na dużą skalę. Należy jednak pamiętać, że ograniczeniem mogą być obowiązujące w innych krajach przepisy oraz bariera językowa. Ta ostatnia sprawia, że strona powinna posiadać choć kilka wersji językowych. W przypadku handlu i sprzedaży zagranicznej będzie to dobre rozwiązanie. Wiele jednak firm i przedsiębiorstw, swoją działalność ogranicza do najbliższej okolicy, ewentualnie działają na terenie naszego kraju. Tym samym największą uwagę zwracają nie tylko na oferowany asortyment, ale również i na koszty dostawy. Darmowa dostawa odbywa się najczęściej do punktów partnerskich, bądź sklepów firmowych. W wielu przypadkach jest dobrze rozumiana norma, która sprzyja i sklepom stacjonarnym. Tu odbieramy przedmiot osobiście w godzinach otwarcia sklepu bądź firmy. Inna dostawa, do domów, obciążona jest zazwyczaj pewnymi kosztami. Jednak jeżeli wartość przedmiotów przekracza pewną granicę, również można liczyć na jej darmową opcję. W takim przypadku należy jednak być we wskazanym miejscu. Nim jednak klient dokona zamówienia, musi znaleźć ofertę i stronę. Można mu znacznie pomóc, wykorzystując pozycjonowanie stron we Wrocławiu, które pozwoli na poprawę pozycji w wyszukiwarkach, a tym samym i poprawi się ruch na stronie. Jest to bezpieczne działanie, znane i popularne. Najważniejsze jednak jest to, że jest ono bardzo skuteczne w swoim działaniu. Rozwiązania promocyjne i związane z marketingiem internetowym stają się coraz bardziej popularne. Firmy stacjonarne oraz internetowe prowadzą ze sobą rywalizację na rynku zarówno o najlepsza opcję i dominację w poszczególnych sektorach oraz branżach. W wielu sytuacjach wymusza to podejmowanie nawet innowacyjnych działań, których celem jest pozyskanie klienta i wzbudzenie jego zaufania.